19 Nisan 2013 Cuma

Ne garip

Ne garip şu ilişki dediğimiz şey.Tek bir cümleyle herşeyini bildiğin adam senin ona ulaşmanı engelliyor.Canın her istediğinde arayamıyorsun,mesaj atamıyorsun,sesini duyamıyorsun,göremiyorsun...Ya da aynısını sen ona yapıyorsun.Arayamıyor,soramıyor seni,çok özlüyor belki ama korkusundan hiç bişi yapamıyor. Canım çok sıkılıyor bu ara kamil.Hem de nasıl sıkılıyor anlatamam.İyi ya da kötü 4.5 senemiz geçti birlikte ve alıştığım onca şey var ki ona dair bazen bunları unutmaya çalışırken yoruluyorum.Kalbim yoruluyor,enerjim tükeniyor,hiç bişi yapasım gelmiyor.Özlemek zor be kamil.Herşeye sil baştan alışmaya çalışıyorsun her ayrılıkla.Üzülmememem gerek ama yapamıyorum.Bu kez o kadar fazla canım acıdı ki sana anlatamam.Yani ne bileyim kendimi çok berbat hissediyorum.Oysa ki bir başkasını da benim yüzümden yıkmıştı.Beni de bir başkası için yıktı gitti işte.Değer mi bunca gözyaşı dökmeye diyeceksin?Değmez biliyorum ama olmuyor işte içim sızım sızım sızlıyor.Ben ona nasıl davrandım o bana nasıl davrandı.Aslında canımı yakan bunlar.Biliyo musun?Karşındakine acıma duygun olmayacak.O da benim yapabileceğim bişey değil ama acımamak gerek.Her anını sorgulamak,çirkefleşmek gerek.Tehditler savurmak,sürekli kavga çıkarmak,sürekli bişiler istemek gerek.Deveye diken insana s.ken gerek demişler böylelerine de böylesi gerek işte.Çok merak ediyorum gittiği yerde/kişide ne vardı değişik?Sana asla yapmam dediği her ne varsa yapmış bulunmakta şuan.Sonrasında bir güven bekliyor ki evlere şenlik.Nasıl güvenebilir ki insan daha sonrasında?Nasıl inanır ona?Bir başkası için bıraktın gittin demezmi her defasında.Başkasının ona dokunduğunu bile bile nasıl sever?Yüreğimin üzerinde bir ağırlık var ki anlatamam.Arkamdan iş çeviriyormuş haberim yokmuş.Karakterimde yok birinin bişeylerini karıştırmak.Hal böyleyken rahat mı takılmak gerekir,başka birilerine mi yazılmak gerekir nedir yani ?Ne yapsaydım acaba?Telefonunu mu karıştırsaydım yoksa ben de senin yaptığın terbiyesizliği mi yapsaydım?Canımı çok ama çok yaktın.Gerçekten çok yaktın.Ne yapsan düzelmez gibi bu kalp.Un ufak ettin çünkü. Özlemek işin ayrı bir boyutu sadece.O senli geçen iyi günlerime duyduğum hisler.Hiç iyi günümüz olmadı demek haksızlık olur.İyi ama sonu hep can acısı.Sana pek bişey oluyormuş gibi de değil aslında.Ne olsa oyalanacak başkalarını buluyorsun kendine. Herkes geri dönecek diyor da aslında kimse başından beri bunu söylemeseydi de bi beklenti içine girmeseydim.Aslında o beklentiyi de kafama sokan sensin.O kadar gidip geldin ki her gidişinde geleceksin diye bakıyorum artık.Beklemek daha da zor.Benim anlamadığım şu ki hafta başında doğum günü planları yapıp hafta sonunda ayrılışımız hayli enteresan oldu.1 hafta öncesinde beni deli gibi sevdiğini söyleyen adama ne olduda ertesi hafta olay "İLİŞKİNİN YÜKÜ AĞIR GELİYOR"a döndü.Çok garip.Ve şu huyundan nefret ediyorum.Konuşma özürlüsün,konuşmuyorsun,anlatmıyorsun,içine atıyorsun.Sinirlenince kavga etmek yerine kaçıyorsun,kavga eden bi çift olmadık ya biz aslında bu bizim için hiç iyi olmadı.Ne olsa gelmez diyerek beni bir yere davet etmeyişin,arkadaşlarınla kendi başına planlar yapışın ne bileyim daha ne sayayım sana.Ben arkadaşlarımla toplu bişi yaparken seninde gelmen için elimden geleni yaptım.Sevilsen de sevilmesen de benimlesin diye sana seslerini çıkarmadılar ama sen arkadaşlarınla tanıştırma zahmetine bile katlanmıyorsun.Çok yorucusun çocuk.Ne diyeyim gittin yine hayırlı olsun belki de böylesi daha hayırlı bizim için.Geri döneceksende düzelmeden gelme olur mu ?Zira seni taşıyacak güç kalmadı ve emin ol asıl "İLİŞKİNİN YÜKÜ BANA DAHA AĞIR GELİYOR"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder