7 Nisan 2013 Pazar

Sessiz çığlık

Yazmak yazmak yazmak ölesiye yazmak istiyorum.Sıkıldığım bir hayatım var.Her geçen gün biraz daha bunaltıldığım.İş,ev,ilişki ya da biten ilişki desek daha doğru olabilir.Sanki hayatın çok düzgündü de bozuk olan,yük olan beni hayatından çıkardın."Bizim için böylesi hayırlı bence" dedin ve yine bencilce çektin ve de gittin.Aferin.Ama çok eminim ki 1 ay sonunda aynen geri döneceksin.Bu kez üç beş ay demiyorum bak bir ay sonrasında diyorum.Neden bilmiyorum bu kez daha çabuk pes edicekmişsin gibi geliyor.Nedir bu yapmaya çalıştığın bilmiyorum.Gittiğin yerde ne var.Bence bi halt yok ve sen boşu boşuna bizi üzüyorsun."İlişkinin yükü ağır geliyor"dedin ya .Ne saçma bir cümle kurduğunun farkında mısın acaba ? Telefonu suratına kapadım ve sen geri beni aramadın."Böyle olsun istemezdim" demeni beklerdim açıkçası."Yüzyüze konuşalım" dedin sanki bundan öncekileri yüzyüze konuşup anlaşmışız o şekilde ayrılmışız gibi.Yok öyle bişi.Yüzyüze ne konuşabilirsin acaba benimle.Daha mı beter canım acısın istiyosun anlamadım ki.İçim bayıldı artık biliyo musun?Gidişlerin gelişlerinden.İlişkinin yükü ağır geliyor lafına gerçekten ama gerçekten çok ama çok kırıldım. "İLİŞKİNİN YÜKÜ AĞIR GELİYOR" Dilerim bu lafı kısa sürede gittiğin hangi hatunsa artık ondan duyarsın.Çok eminim başka birinin olduğuna.Çıkar yakında kokusu ondan da çok eminim.Aslında kafamda bir isim yok değil ama çok emin olamıyorum ondan.Son görüşmemizde yanına gelmemem için çırpınışlarını farketmedim sanma.O gün bişi oldu da çözemedim tam olarak ne olduğunu.Bundan sonra geri ne yüzle döneceksin merak etmiyor değilim.Hangi yalanlarla hangi saçma sapan bahanelerle.Dönmeni değil de süründüğünü görmek istiyorum sadece bu kez o kadar canım yanıyor.Her defasında seni affedecek bir bahane buluyordum kendime ama bu kez emin ol kendimi kandıracak hiç bir bahanem yok. İştahım kesildi,bişi yiyesim yok,kaç gündür gözlerim kıpkırmızı dolanıyorum ortalıkta,saçlarımı kestirdim her zaman olduğu gibi.Sırf sen uzun saç seviyosun diye inadına gittim kestirdim işte.Ben sevmiyorum o saçlar asla uzamicak bu yüzden.Ve emin ol bir kez daha seni kabul edecek olsam bundan da kısa kestircem saçlarımı.Hani sen bencilsin ya bende bencil olcam bundan sonrasında.Ben seni adam etmeye çok uğraştım olmadın,olmakta istemiyorsun anladım.Allah seni bildiği gibi yapsın diye dua etmenin dışında Allah seni bana muhtaç etsin en kısa zamanda diyorum da başka bişey demiyorum 2 gündür.Hayır yani arabeske bağlamak istemezdim ama sen istedin bütün bu saçmalıkları.Hayatımda kimseye kötü düşünmedim düşünmezdim de çok canımı yaktın be.Beş sene boyunca sayende çok şey gördüm.Annen çok haklıymış bir insan 7 sinde neyse 70 nde de o olur kızım değişmez demişti haklı annen.Değiştirebilirim diye düşünme değiştiremezsin demişti gerçekten çok haklı ve bu kadar babandan nefret edip bu kadar babana benzemende ekstra midemi bulandırıyor. Bir hafta öncesinde ölüp bittiğin hatunu bir anda "ağır geliyorsun"diyerek bitirdin.Sanki senden bişey istedim,sanki sürekli gidip gidip gelen benim Allahaşkına neyim ağır geldi acaba sana ?Ya diyorum ya muhtaç ol bana,karşımda ağlamaktan helak ol, nasıl özür dileyeceğini bileme,kendini nasıl affettircem diye düşünmekten uyuyama,bana rastlamak için türlü türlü yollar arada bulama,araya yüzlerce insan sokmaya çalışta kimse seni iplemesin inşallahh.Sana böylesi müstehak çünkü.Yumuşak yüzlülük gerekli değil sana.Aptalım sanki ben anlamıyorum senin ne yapmaya çalıştığını.Daha bir sene bile olmadı verdiğin sözü tutamadın sen ben sana daha ne yapayım.Çok çirkin şeyler bunlar çok.Herneyse ya ne halin varsa gör artık.İçimdeki seni katlettin,Sana vaadettiğim cenneti elinle ittin kendi cehenneminde yan işte.Sana diyebilecek başka bir sözüm yok.Tek bildiğim bana yaşattığın sıkıntıların daha da fazlasını sen yaşa.Bana muhtaç ol da biraz da ben güleyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder