5 Mart 2012 Pazartesi

random

    kırılmış kopmuş kanadım hala neyin peşindesiniz merak ediyorum.bitirmeye çalışıyorum,adını anmamaya,bulunduğu yere gitmemeye çalışıyorum daha kolay olsun diye onu unutması telefonumu bozmak pahasına onunla alakalı herşeyi silmeye çalışıyorum ve siz hala önüme saçma sapan sebeplerle onu getiriyorsunuz.nedir derdiniz.bi ton menapoz sıkıntılarınızı benim hayatım üzerinden gidermeye çalışmaktan vazgeçseniz iyi edersiniz.hepiniz yalan yalnış ortalıkta konuşup hiç tanımadığınız bi adam hakkında yüzmilyonlarca yorum yapmaktan vazgeçseniz nasıl olur.çok eminim ki hakkımızda hepiniz o kadar konuştunuz o kadar konuştunuz ki şimdi kendi pisliğinizi temizlemek için birbirinize bok atıyosunuz ve ben yine arada kalan oluyorum.açık ve net ne kadar ailem ve sülalem olursanız olun hepinize siktir çekesim var.bi gidin başımdan azıcık huzur verin amk diyesim var yüzünüze karşı.hayatımı kararttığınız yetmiyo sevdiğim insandan ayırdığınız yetmiyo bi de sırf onun yüzünden birbirinizi yeme noktasına geliyorsunuz.o bana bunu demiş o da bana bunu demiş.hakkınızda o kadar çok biliyorum ve o kadar çok şey duyuyorum ki hepinizin tek derdi ortalık karıştırmak başka bi halt değil.SUSUN ARTIK YETER.BENİM DERDİM BANA YETİYORKEN BİR DE SİZİN SAÇMALIKLARINIZI DİNLEMEK İSTEMİYORUMMMMMM!!!!!
  nedir derdiniz anlamış değilim.hangi amaca hizmet ediyosunuz.bi acıma saygınız olsun.canım yanıyo ve ben bunu bastırmak için aptal aptal şeyler yapıyorum.sırf oturup kafamda kurmayım diye dizi izlemeye çalışıyorum salak saçma yoktan yere spor yapmak peşindeyim.neyime benim spor yapmak ne zorum var.kaçmak istiyorum sizden.bıktım anlıyo musunuz bi defolup gitmek istiyorum hayatınızdan.sırf bu yüzden ölmek istiyorum.duymak görmek istemiyorum hiçbirinizi.canım yanıyo lan.canım bildiğin yanıyo.çok özlüyoruım siz bilmezsiniz bu his nedir ama ben özlüyorum işte lanet olası insanı özlüyorum.
keşke dünya bi üç yıl geri sarsa ha pişman değilim yaşadıklarımdan ama sarsa keşke geriye.başıma bunların geleceğini bilsem otururdum kıçımın üstünde saçma sapan konulara meze olacağımızı bilsem yaşamayı reddederdim tüm bunları.ama içimde bi ses var ki gitmiyo hala orda bu iş burda bitmedi diyo.yanlış anlama umut ettiğim falan yok gelmeni beklediğim falan da ama ses bunları diyo napim yani.kader seni bana yazdıysa olcak bu iş yazmadıysa da bitsin bu saçma sürünceme.kına mı alsam yaksalar bi taraflarına die düşünmüyor da değilim hani.hayatta kimsenin kimseye güveni olmicak mı kardeşim bu ne ya.18 gün geçmiş aradan ve benim bitirmeye çalıştığım şeyi alevlendirmeye çalışıyolar.kendimi zor zaptediyorum ben zaten.ne gerek var.yok o onu demiş benim hakkımda da bilmem ne de bilmem ne .açık ve net menapoz sıkıntınızı benim üzerimden atmaya çalışıyosunuz ve bu beni gerçekten geriyo gerçekten hemde.söylicem anlamicaksınız bu kez ben saygısız olcam ama varsın olayım inşallah yanımda konuşursunuz tüm bunları da ben de sizin bi güzel canınıza okurum.yeter arkadaş bu ne ya.bitsin dediniz bitti işte daha neyin peşindesiniz neyi araştırıyosunuz.ha şu var vicdan azabı çekiyosunuz onu da biliyorum.acaba yanlış mı yapıyoruz die.ama yanlış ama doğru.zaman göstercek herşeyi.lakin daha benden hiiiiiiiiç bişi beklemeyin.nerde akşam orda sabah.hele ki beklediğim iş olurda şehir dışı olaylarım olursa hepten unutun müthiş ev kızı hayallerini.olmicam olmakta istemiyorum bundan sonrasında mümkün değil.yeter ya ömrümü yediniz bıktım bunaldım kalıplarınıza sokmaya çalışmalarınızdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder